Zadovoljstvo gostov je ključen element, ki vpliva na uspešnost in pozitivno ali negativno zaznavanje določenega hotela ali hostla. Pomembno vlogo pri doseganju zadovoljstva in vrednotenju storitev odigrajo pričakovanja, ki jih ima gost, preden se odloči za nastanitev. Ta pričakovanja lahko temeljijo na preteklih izkušnjah ali celo na stališčih drugih. Zadovoljstvo gostov je potrebno redno spremljati, saj le tako lahko zagotovimo pravočasno odzivnost na določne potrebe, želje, pritožbe ali predloge za izboljšave. Pri samem merjenju zadovoljstva hostli in hoteli lahko uporabijo različne metode, najpogostejša je sistem ali knjiga pritožb in pohval ter anketa o zadovoljstvu gostov s storitvami, ki jo gostje izpolnijo pred odhodom, ko so polni pozitivnih ali negativnih vtisov.
Od junija 2012 smo tako tudi v
Mc hostlu Brežice uvedli ankete zadovoljstva, kjer lahko gostje ovrednotijo naše hotelske storitve ter tako ugotovimo naše prednosti in pomanjkljivosti, na katerih je potrebno še graditi. Vsi gostje žal niso pripravljeni izraziti svojega mišljenja, zato ne moremo trditi, da so pridobljeni rezultati iz anket reprezentativni za vse naše goste. Nekateri na primer z večjim veseljem zapišejo svoje vtise v samo knjigo pohval in pritožb.
S pomočjo ankete smo ugotovili, kateri je najpogostejši način, kako gostje izvedo za nas in na kakšen način najraje rezervirajo sobo. Dobra polovica jih tako najpogosteje rezervira preko interneta in to preko turističnih portalov ali direktno preko naše uradne spletne strani.
MC hostel Brežice ima na voljo tri tipe sob: 6-posteljno, 2-posteljno in apartma. Največ gostov se odloči za 6-posteljne sobe, kar je predvsem pogosto v primeru nastanitve večjih skupin prijateljev ali v okviru kakšne organizacije. Prav tako je omenjena soba cenovno najugodnejša, kar je včasih ključen dejavnik pri sami izbiri sobe. Enako so zanimive tudi 2-posteljne sobe, za katere se predvsem odločajo mladi pari ali osebe, ki potrebujejo prenočišče samo zase.
Hosteli so primerni tako za posameznike kot za večje skupine ali družbe. Rezultati ankete so pokazali, da je kar 30 % gostov, ki so anketo izpolnili, pri nas prenočili v družbi svojih partnerjev,17% s prijatelji in enak odstotek je prišlo s šolo ali določenim društvom.
Najpomembnejša vprašanja ankete se nanašajo na samo ovrednotenje naših hotelskih storitev ter priporočila za izboljšave in komentarji, kje se odlikujemo. Resnično smo se razveselili rezultata, da so naši gostje, ki so anketo izpolnili, bili zelo zadovoljni z osebjem v hostlu, saj je kar 95% gostov ovrednotilo prijaznost osebja v hostlu z najvišjo oceno. Nekoliko bo potrebno še izboljšati sam proces registracije pri prihodu gostov, da bo le-ta ugodnejši za gosta in hitrejši, kajti pri večji skupini gostov se kaj hitro sproži nezaželena neučakanost gostov, ki bi radi čim prej do dodeljenih sob, da se spočijejo. Izjemno velikega pomena je vzdrževanje ravni čistoče, saj le-ta vpliva na to, ali se bo gost počutil udobno in ob enem varno. Tako se lahko pohvalimo, da imamo izredno čist in urejen hostel, saj je kar 95% gostov za čistočo dodelilo najvišjo oceno.
V našem Mc hosltu Brežice se trudimo gostom ponuditi kar se da prijetno bivanje, kjer se lahko sprostijo in seveda tudi z veseljem vrnejo ali nas priporočijo.
Zato vljudno vabljeni v naše prostore, da boste lahko tudi vi podali svojo oceno ali zabeležili svoje vtise v knjigo pritožb in pohval.