Poleg ostalih rezultatov smo se v organizaciji aktivno vključili v kampanjo promocije cepljenja za čimprejšnje končanje epidemije in prehod v normalno življenje. V sklopu 8 dnevne kampanje v času dnevov cepljenja smo izdelali 3 lastne videe ter promovirali 5 drugih objav po 2 kanalih (FB stran Popotniško združenje Slovenije in FB skupina Poceni potuj in se izobražuj) ter dosegli fantastičen rezultat, saj smo dosegli preko 16.000 ogledov.
Drug poseben rezultat je bil pridobitev Statusa v javnem interesu na področju spodbujanja razvoja turizma in vključitev lastnega trajnostnega certifikata HI-Q&S v Zeleno shemo slovenskega turizma in ponosni smo, da je MC Brežice že v prvem letu uspešno izpolnil vse pogoje in ga tudi pridobil. Dodatno poudarjamo, da je trajnostni certifikat HI-Q&S eden izmed štirih, ki jih priznavata tako Zelena shema slovenskega turizma in hkrati GSTC (najvišja svetovna avtoriteta na tem področju).
V tem obdobju smo se žal morali posloviti od sodelavke, ki je bila zaposlena za polovični delovni čas, smo pa pridobili ESE prostovoljca, ki je v veliko pomoč pri digitalnem mladinskem delu.
V letu 2020 smo z akcijo Dohodnina za otroški nasmeh, s katero smo se zavezali donirati polovico sredstev za letovanje mladih z manj priložnostmi, kar smo tudi storili in omogočili Juliji (7 let), Karolini (9 let), Ani (13 let), Maticu (12 let) in Anžetu (8 let) Krompirjeve počitnice na Debelem Rtiču. Z akcijo smo nadaljevali in upamo, da bo v 2022 teh otrok vsaj za kak razred.
Navkljub zaostrenim epidemiološkim razmeram smo v času, ko so bili hostli zaprti za posameznike (delovali so lahko samo za poslovne uporabnike), izvedli dve izobraževanji za pridobitev trajnostnega certifikata, uspeli pa smo izvesti tudi strokovno ekskurzijo za predstavnike hostlov.
Naslednji presežek prihaja s področja digitalnega mladinskega dela in je povezan z večino od aktivnosti, o katerih poročamo. V letu 2021 smo namreč presegli tri pomembne mejnike. Presegli smo namreč 4 milijone odprtih strani, 25 milijonov zadetkov in pol milijona unikatnih obiskov spletne strani, ki vključuje tudi spletno revijo.
K dobri oceni realizacije zagotovo pripomore naša pravočasna usmerjenost v digitalno mladinsko delo še v časih, ko to ni bilo ne razširjeno, ne priporočano. Prav s pomočjo digitalnega mladinskega dela v preteklih letih, ko smo mlade iskali tam, kjer se nahajajo (mlade, ki smo jih vključevali v organizacijo pa smo našli predvsem na šolah, še več pa na spletu), v obdobju epidemije nismo imeli takšnih težav kot nekatere druge mladinske organizacije. Kot uspeh zagotovo štejemo ponovno pridobitev ESE prostovoljca in kar tri dobljene projekte ERASMUS+, katerih začetek pa smo žal prestavili v leti 2022 in 2023, saj je bilo kakršno koli načrtovanje mladinske izmenjave ali usposabljanja v letu 2021 nemogoče.
Prav tako smo čas epidemije izkoristili za izboljšave, za katere ni bilo nikdar dovolj časa, in tako smo v tem obdobju ne le vključili lastnega trajnostnega certifikata v Zeleno shemo slovenskega turizma, ampak tudi izvedli dve izobraževanji. V letu 2021 je tudi prvi hostel (MC Brežice) izpolnil vse zahteve in certifikat tudi prejel. Nadalje smo se v veliki meri posvečali raziskovalnemu delu, saj se zavedamo, da se po epidemiji ne bomo vrnili »na staro« ampak da se bodo trendi na področju mobilnosti mladih, predvsem tistih z manj priložnostmi, precej spremenili in zato je naša dolžnost in odgovornost, da se na to pripravimo. Na žalost pa smo se morali posloviti od sodelavke, ki je bila zaposlena za polovični delovni čas, saj prihodki niso dohajali odhodkov. Pozitivna posledica vseh prilagoditev je bila tudi uspešna kandidatura na razpisu MJU v povezavi z digitalnim marketingom in tako bomo med drugim omogočili usposabljanje mladim na tem zelo perspektivnem področju. Seveda si epidemije ni nihče želel, ampak kot je Churchill dejal za drugo svetovno vojno, naj velja tudi v primeru epidemije: »Never let a good crisis go to waste.«
V tem poročilu že govorimo o raziskavah, ki jih izvajamo praviloma dvakrat letno in služijo predvsem za usklajevanje naših ukrepov, a v letošnjem letu smo morali to področje nekoliko okrepiti, saj so z epidemijo nastali tektonski premiki na tem področju. Glede na poslanstvo in prijavljen program je nekatere učinke težko, nekatere pa nemogoče meriti. Lep primer aktivnosti je "Sleep for peace", kjer ne moremo izmeriti rezultatov, saj so pričakovani rezultati boljše razumevanje med mladimi, krepitev pomena miru in medkulturnega sodelovanja. Vidni so tudi rezultati aktivnosti na področju zbiranja dohodnine, saj smo že po prvi akciji omogočili Juliji (7 let), Karolini (9 let), Ani (13 let), Maticu (12 let) in Anžetu (8 let) Krompirjeve počitnice na Debelem Rtiču v upanju, da je bila akcija ob koncu 2021 še uspešnejša (rezultati bodo vidni predvidoma avgusta 2022, ko bomo prejeli nakazilo od FURS). Enako ne moremo zmeriti, koliko (od preko 16.000 doseženih v akciji promocije cepljenja) se je zaradi tega udeležilo cepljenja proti COVID-19, a tudi če zgolj 1 %, smo naredili ogromno. Seveda verjamemo, da več, ampak žal tega ne bomo mogli nikakor preveriti. O učinku pa zagotovo govorijo številke, saj smo na področju digitalnega mladinskega dela rušili vse rekorde. Statistika spletne strani namreč kaže, da smo presegli tri pomembne mejnike, in sicer 4 milijone odprtih strani, 25 milijonov zadetkov in pol milijona unikatnih obiskov spletne strani. Zavedamo se, da je bilo obdobje poročanja po večini omejeno zaradi epidemije, a verjamemo, da smo naredili vse in še več, da ohranimo željo po mobilnosti mladih, da mlade o tem obveščamo in jih spodbujamo ter da bomo iz tega prišli boljši in bolje pripravljeni na nove izzive, ki nas čakajo.